Dane osobowe

Dane służbowe

Warsztaty

Opis
1. Prezentacja raportu
2. Prelekcja „ Model zaangażowanie kibica - od dnia meczu do dnia codziennego”
3. Prelekcja „Cyfrowa transformacja AZ Alkmaar: od intuicyjnych operacji biznesowych do podejmowania decyzji opartych na danych"
4. Prelekcja „ Storytelling w sporcie - jak rozwijać się dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu konsumentów.”
5. Prelekcja „Działania, aktywności społeczne i CSR jako element zaangażowani konsumenta w promocji marki”
Sala
A
Opis
1. Prezentacja raportu
2. Prelekcja „ Zaangażowanie fanów i jego wpływa na budowanie marki sponsora”
3. Prelekcja „Wykorzystanie zaangażowania fanów, w celu zwiększenia przychodów ze sponsoringu "
4. Prelekcja „ Storytelling narzędziem w kreowaniu zaangażowania i doświadczenia wśród konsumentów”
5. Prelekcja „CSR w sponsoringu jako element budowania potęgi marki przy zaangażowaniu konsumentów”
Sala
B
Opis
1. Prezentacja raportu
2. Prelekcja „Wzrost zaangażowania oraz frekwencji konsumentów podczas wydarzeń sportowych”
3. Prelekcja „Zintegrowane zaangażowanie fanów i ich potencjał podczas organizacji wydarzeń sportowych”
4. Prelekcja „ Nowoczesna infrastruktura sportowa jako element budowania zaangażowanie z konsumentem”
5. Prezentacja „Społeczna odpowiedzialność sportu w mieście – jak poprzez sport rozwijać społeczeństwo”
Sala
C
Opis
1. Prezentacja raportu
2. Prelekcja „Czy e-Sport jest opłacalny? Kryzysy na rynku e-Sportowym i jego wpływ na konsumenta”
3. Prelekcja „ Sport dziecięcy - zbuduj więź i zaangażowanie z młodym konsumentem na lata”
4. Prelekcja „Wizerunek sportowca w zaangażowaniu fanów, sponsorów”
5. Prelekcja „Potencjał sportów niszowych w zaangażowaniu Fanów”
Sala
D

Zakup najnowszej publikacji o marketingu i sponsoringu sportowym

Zestawienie opłat

Forma płatności

Uwagi